Radar Prawny > Piotr Liberski Piotr Liberski Kontakt do specjalisty: Piotr Liberski wspólnik zarządzającyradca prawny piotr.liberski@biuletyn.piszcz.pl 1. Tarcza antykryzysowa 2.0 – kluczowe zmiany 2. Rozwiązania tarczy antykryzysowej w zakresie zamówień publicznych 3. Tarcza antykryzysowa – na jakie wsparcie mogą liczyć przedsiębiorcy? 4. Specustawa o zwalczaniu COVID-19 – skutki dla przedsiębiorców 5. Gminom coraz dotkliwiej zaczyna brakować wody 6. Nierozwiązany problem wód opadowych 7. Zasada efektywności w projekcie ustawy Prawo Zamówień Publicznych 8. Jakie są uprawnienia radnych w ramach kontroli struktur samorządowych oraz co powinien zrobić kontrolowany podmiot? 9. Odszkodowanie za nieudany urlop 10. Zmiany w Partnerstwie Publiczno-Prywatnym 11. Przedsiębiorcy zagrożeni projektowaną zmianą w dostępie do informacji publicznej 12. Konsekwencje jawność informacji publicznej dla sektora publicznego oraz prywatnego 13. Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika 14. Opłata za zmniejszenie naturalnej retencji 15. Zamówienie in-house na odbiór lub zagospodarowanie odpadów komunalnych 16. Nowelizacja systemu monitorowania – nowe kary dla przewoźników i kierowców 17. Ustawa kominowa – pierwszy rok obowiązywania 18. Kolejny projekt zmian w przewozach pasażerskich w transporcie drogowym 19. Procedura odwrócona w praktyce 20. Wygaszenie mandatu radnego z uwagi na prowadzenie działalności z wykorzystaniem mienia komunalnego 21. Problemy z wynagrodzeniami w kontekście nowej ustawy kominowej 22. Problem z ustaleniem wynagrodzenia w spółkach Skarbu Państwa 23. Gospodarka odpadami komunalnymi a powierzenie usług użyteczności publicznej 24. Prawo opcji w zamówieniach publicznych 25. Wydruk z CEIDG a data jego pobrania – w kontekście wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 26. Procedura zmiany regionów gospodarki odpadami komunalnymi określonych w wojewódzkim planie gospodarki odpadami 27. Kto może być stroną w postępowaniu o wydanie decyzji środowiskowej? 28. Finansowanie pojazdów medycznych przez samorządy w świetle nowo obowiązujących zasad klasyfikacji tytułów dłużnych 29. Problemy interpretacyjne na gruncie nowo obowiązujących ustaw o współpracy publiczno-prywatnej. Część II 30. Problemy interpretacyjne na gruncie nowo obowiązujących ustaw o współpracy publiczno-prywatnej Część I
8. Jakie są uprawnienia radnych w ramach kontroli struktur samorządowych oraz co powinien zrobić kontrolowany podmiot?
20. Wygaszenie mandatu radnego z uwagi na prowadzenie działalności z wykorzystaniem mienia komunalnego
25. Wydruk z CEIDG a data jego pobrania – w kontekście wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
26. Procedura zmiany regionów gospodarki odpadami komunalnymi określonych w wojewódzkim planie gospodarki odpadami
28. Finansowanie pojazdów medycznych przez samorządy w świetle nowo obowiązujących zasad klasyfikacji tytułów dłużnych
29. Problemy interpretacyjne na gruncie nowo obowiązujących ustaw o współpracy publiczno-prywatnej. Część II
30. Problemy interpretacyjne na gruncie nowo obowiązujących ustaw o współpracy publiczno-prywatnej Część I